Idol

Såg ni Idol ikväll? Eftersom jag sysslar med musik vill jag såklart se(och höra) Idol men ikväll fanns det ytterligare en anledning att se programmet: Elin Kling och hennes kollegor står ju för stylingen i år! Men jag måste säga att jag tyckte det var ganska blandad komplott... Jag tyckte Calle, som var först ut, var snygg i jeanskjorta och kul att de vågat ta på Andreas hatt. Nicklas var ju kalas, kläderna passade honom perfekt! Men Eddie i en vit skjorta med vit T-shirt under? Och jag tycker Jon känns betydligt mer bohem än en rutig skjorta och bikerjacka...

Men det måste vara svårt att styla dem, eftersom scenkläder ändå inte kan vara hur alldagliga som helst! Samtidigt ska de ju inte se ut som ett gäng glitterkulor från schlagerfestivalen när de tävlar i Idol-kvalet. Tänk sen när det blir tema varje fredag! 80-tal, rock, musikal kanske? Då snackar vi ta ut svängarna, som en maskerad varje fredag! Vad roligt det hade varit att få styla dem... men om jag skulle välja mellan styla och stå på scenen skulle jag så klart valt det sistnämnda!

Kommentarer
Postat av: Sassa

Jag tyckte Andreas jeansjacka var skit snygg!

2009-09-29 @ 00:04:54
Postat av: Emma

Hoppas att det blir någon fredag med 50-talstema!

2009-09-29 @ 00:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0