Snyggt i butik





Fiskbensmönstrad rock från Monki, 800 kr.

Idag blev det en tur till Kalmar och givetvis en sväng på stan. Butikerna bara svämmar över av höstmode, finns massa fint! Bland annat hade Monki hade fått in en del fina ytterplagg, mycket oversized och herrinspirerat. Jag fastnade för rocken här ovanför, gillar färgen och mönstret. Perfekt om man vill ha något neutralt och lättmatchat, men samtidigt låta bli att köpa svart för en gång skull... Rocken finns i lila med, för den som vågar!

Jag kikade lite extra på skor, för att se om jag kunde hitta några som kan ta upp fajten mot skinnstövlarna med fransar som jag köpt på prov i måndags. Klintheims hade fått in Vagabonds lårhöga modell som var helt fantastisk på! Så nu är det beslutsångest på hög nivå... la undan dem iallafall. 1400 går de på.  Sen hittade jag ett par med hög klack och platå på Deichmann. 599 kr. Mycket fina, lite opraktiska i och med den höga klacken. Men stylish!


Oversized blazer på Gina Tricot och mockastövletter från Deichmann.


Kommentarer
Postat av: Anna J

Hur va den i storlek?

2009-09-24 @ 23:29:47
Postat av: Fröken Dahlberg

Jag skulle säga något stor, det är en XS jag har på mig på bilden och jag är en 34:a. XS skulle nog funka på en 36-38:a också!

2009-09-24 @ 23:31:25
URL: http://frokendahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0