Till vardags

Jag känner att en presentation är på sin plats, ni har mest fått mode och lite klent med person. Men nu är det dags!

19 år gammal. Tog studenten från artistgymnasiet Stage4you i somras, där jag nu jobbar. Musik är alltså min huvudsakliga syssla. Sångerska i bandet Chick Jaylors som just nu är inne i studion i Kristianopel (Pama Records) för att spela in 3 nya låtar. I augusti spelade vi in två andra låtar tillsammans med Rolling Stones senaste producent Krish Sharma. Mycket kul och lärorik vecka! Annars gigar jag lite med ett coverband, sjunger och dansar på företagsfester och undervisar ungdomar genom studieförbundet NBV Sydost.

Mode för mig är ett stort intresse, roligt, kreativt och aktuellt. Musik och mode går hand i hand, därför ligger båda mig varmt om hjärtat!

Detta var snabbversionen, nu hinner jag inte mer för studion väntar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0