I ett litet paket




Detta halsbandet med berlocker kom på posten idag,
beställde det från H&M´s outletshop i förra veckan. 24,50 gick det på, kap på hög nivå! I paketet låg också en gräddvit tyllkjol men den uppfyllde inte allls mina förväntningar, det var så illa att jag inte ens tyckte det var någon idé att fota. Såg mest ut som ett felsytt myggnät... så den fick åka tillbaka på bums!

Lägg också märke till fotot, lite skarpare och tjusigare än vanligt va?
Hade lite fotoskola idag nämligen och nu känns det faktiskt som jag förstår mig på kameran!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Superfint, men jag hittar inte det i outleten på hemsidan?

2009-10-15 @ 00:27:20
Postat av: Fröken Dahlberg

Hanna - jag tror det tagit slut. Men kolla igen imorgon (torsdag) på morgonen, de brukar alltid fylla på lagret på natten till torsdag!

2009-10-15 @ 00:29:19
URL: http://frokendahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0