Höstlistan

Det är skillnad på att vilja ha och behöva. Det som står på höstlistan skulle jag faktiskt behöva. Snyggkavajen med axlarna från Gina till exempel, vill jag bara ha...

Långärmade tröjor.
Det är faktiskt svårt att hitta fina nu, det är så mycket koftor istället. Jag vill ju ha utan knäppning, gärna lite längre modell. Denna i ullblandning från MONKI skulle faktiskt funka. Har sett den på Kvasten i min storlek i veckan, kanske skulle vara nåt?

Ett par nya jeans. Spräckte mina favoriter från Bik Bok i fredags kväll när vi riggade ner alla grejerna efter spelningen i Kalmarsalen... Så jag skulle behöva ett par nya. De ska helst vara grå/svarta, svintajta och gärna lite småslitna.

Halsduk.
Gärna en sån där som inte har någon ände. Lång, varm och tjock. Helst grål Eller kanske röd, skippa tråkfärger i vinter?

Fortsättning följer!

Kommentarer
Postat av: Malin

H&M har massor av fina, småslitna jeans nu kolla det!

2009-10-09 @ 21:06:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0