En trogen följeslagare








Bästa vardagsväskan ska vara enkel, snygg och lättmatchad. Detta är min kompis från Don Donna, som jag tycker uppfyller kraven galant. Tror den kostade 1500 på ordinarie pris men jag fyndade den för 350 på rean. Svart, i äkta skinn, rymlig och snygg. Den har ett långt axelband, så den kan bäras som axelväska också. Don Donna är för övrigt grymma på väskor med snygg design i äkta skinn och det är mycket basic i svart och brunt. Vardagsväska tycker jag är en sån där grej man kan lägga pengarna på, eftersom det är något man använder nästan jämt.

Jag vet att Wedins inne på Baronen säljer Don Donna, undrar om de rear ut något där nu? Måste kolla det!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Har du sett något Don Donna på rea än?

2009-10-26 @ 11:07:43
Postat av: Fröken Dahlberg

Johanna - jag var inne på Wedins idag och tittade och de hade inget alls just nu. Men jag tänker fortsätta att hålla utkik! De kommer garanterat att rea ut Don Donna på mellandagsrean sen!

2009-10-26 @ 18:53:11
URL: http://frokendahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0