Blog awards

Ikväll avgörs det vem som blir årets blogg, årets fashionista, årets kaxigaste och alla de andra kategorierna som ska få en vinnare. Själv är jag så långt bort från gala och glamour man kan komma. Befinner mig i lilla Häradsbäck mitt ute i såländska skogen där Chick Jaylors har replokal. På tisdag ska vi nämligen spela för Andreas Carlsson och då vill man ju vara fit for fight, så helgen går åt till det.

Men kalmarbloggerskorna Hanna Källström och Louise Terling är där och representerar vår del av Sverige, så jag kan känna mig lugn! ;)

För er som undrat om den grå kavajen på Monki kan jag meddela att den finns i butik. Kan också avslöja att pälsen fortfarande hänger hemma hos mig och att rocken från Monki fick stanna kvar i butiken tills vidare...

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Hilda! Var är du? Jag behöver få tag på dig :P Går inte att ringa eller skicka sms till dig :(

2009-10-18 @ 12:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0