Back to basics





Nu drar jag igång en hyllning till basplaggen! Jag tycker fina basplagg är grunden till en smidig garderob, i stort sett alla mina klädkriser slutar med att jag slänger på mig något basic. Först ut är den svarta kavajen som jag har till i princip allt. Köpte den på MONKI i våras för 500 kr och det är ett av mina bästa köp någonsin! Den finns faktiskt i höstens kollektion också, fast i grått. Om den finns i butiken i Kalmar vet jag inte säkert, ska kolla upp det i morgon!

Det bästa med basplagg är att de kan få en att känna sig glammig, välklädd, avslappnad, vardaglig eller festlig, allt beroende på hur man matchar dem. När jag vill vara businesswoman kör jag kavajen till svarta brallor, enkel tee och skinnstövlar. Till vardags blir det Converse, tee med tryck och slitna jeans istället.


Kommentarer
Postat av: louli

HEY! Allt bra här! med dig? :) Ja, det lär vara mina ja :P

2009-10-15 @ 00:26:52
URL: http://itsmandylicioooous.blogg.se/
Postat av: MALIN

sv i min blogg :P men hurru - FINT! :)

2009-10-15 @ 09:00:26
URL: http://maaaliiin.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Jag vill också ha en kavajjjjj :)))))) snygging

2009-10-15 @ 17:17:49
Postat av: Fröken Dahlberg

Nathalie - H&M har en apsnygg som jag testade idag, tror den finns på hemsidan med. Lite längre modell, Divided, 349 kr. Jag var nära att köpa den idag fast att jag redan har en fin svart kavaj... Kap!

2009-10-15 @ 18:36:27
URL: http://frokendahlberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0