Tillbaka efter helgen



Torsdag med jam, kall öl och jordnötter på Söderport.

Nu är jag tillbaka efter helgen, har knappt varit hemma en sekund så det har inte blivit någon uppdatering. Torsdagen på Söderport var mysig, men denna veckan ska vi ha någon låt förberedd. Blir lite roligare om man inte bara improviserar hejvilt varenda vecka. Ska bli skoj!

Fredag blev en riktig skitdag, höll på att missa bussen och sen missade jag tåget till Älmhult. Höll på att gå åt skogen med Chick Jaylors-repet, men tur var löste det sig. På lördagskvällen åkte jag till Emmaboda för att sjunga på ett dop på söndag morgon med Louli och Lovisa. Gick fint med sången, underbar bebis var det och alla verkade nöjda och glada.

Idag har jag repat halva dagen inför julbord på fredag, välgörenhetskonsert på lördag och uppträdande på Kalmar slott på söndag. Det är mycket nu, som vanligt när julen börjar närma sig. Skönt på ett vis, jag gillar när man får känna att man lever! Jag måste bara sluta upp med mina dåliga sovvanor, det sätter sig på rösten direkt. I morgon ska jag till Kalmar bland annat dona med en jacka, sen blir det pianolektioner och dansrep på eftermiddagen.

Kommentarer
Postat av: Tove Blum

YES! Asbra inlägg! Såhär ska det se ut (:

2009-11-17 @ 09:52:31
URL: http://lemaine.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det enda jag köpte var en sån där liten "nessesär/sminkväska" på indiska. Du vet den där lilla orangea jag har. Dragkedjan gick sönder på den, min tredje nu. Annars nada! Åt ju också oifs men det räknas inte!



"Jag gillar när man får känna på att man lever" det citatet sa ungefär allt om dig ;)

2009-11-17 @ 12:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0