Här är jag!

Hallå! Jag är kvar, bara det att de senaste dagarna har varit helt vilda... Fullt upp, ikväll har jag varit i Lindås och sjungit på ett julbord. I går kväll var det rep rep rep och sen hade jag lovat Tove att hänga med till Söderport. Det slutade med lite trevligt soffhäng hemma i lägenheten. Blev dock ganska sent, men ska försöka komma i säng nu strax så jag inte vänder på dygnet en gång till. Tack Tove (plus Danne och Anton) för en trevlig kväll!

I morgon blir det en massa papperfix på förmiddagen, jag måste upp vid 9 och rensa upp här. Kl 14.00 ska vi samlas och soundchecka/repa igenom lite grejer till Välgörenhetskonserten Music for Life som äger rum i Söderåkra kyrka sen kl 18.00. Nathalie och hennes två kompisar är arrangörer, det är deras projektarbete. Kom och kolla, fritt inträde och insamling till Barncancerfonden. På söndag ska jag till Kalmar Slott och uppträda i samband med finalen i Öfverpriset, en kunskapstävling för gymnasieungdomar i Kalmar.

Men i morgon förmiddag ska jag iallafall hinna lägga upp lite bilder på några nya inköp! Men nu blir det sängen, tack och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Nice inlägg ;P Vad kul att du ska uppträda på det där Öfverpriset, en tjej i min klass har gått vidare + en kille från Torsås :)

2009-11-21 @ 07:42:01
URL: http://nathaliejmj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0