Läggdags nu

Giget på bion gick bra, förutom att jag daskade till Albins mickstativ mitt i Sold out och jag blev så rädd att jag glömde en textrad av bara farten... sen var det lite trögt på publikfronten också: 8 personer. Men vi körde på!

Och ikväll är jag så frustrerad. Är nåt jag hatar så är det när saker och ting är lite sisådär. När det pratas om saker, att kanske hit och kanske dit. När jag måste tacka nej till en massa sak her bara för att kaaaanske blir det si eller så, så man kan ju aldrig planera nånting! Detta gör mig helt galen. Livet är så svårt. Nu ska jag iallafall försöka gå och lägga mig, imorgon ska jag upp vid kvart över 6, omänskligt tidigt... Bergkvara skola ska ha någon adventsgrej i kyrkan och den ena kantorn kunde inte så jag fick hoppa in lite kvickt. Tack och godnatt i morgon upp med tuppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0