Fullt

Här kommer en liten update och jag kan meddela att jag lever, har bara haft fullt ös hela helgen helt enkelt. I fredags spelade Chick Jaylors på Möre Hotell i Söderåkra och vilket drag det var! Fullt med folk och jag träffade massa gamla klasskamrater/bandmedlemmar/konfirmationskompisar/bekanta. Helkul! Och publikresponsen var mycket positiv, särskilt roligt när vi spelar eget material. Annars kan ju folk kan ju bli  kinkiga om de inte får höra schlagercovers all night long... Men Rekyl med gäster körde lite covers senare, så Torsåsbönderna fick sin dos av det med ;)

Resten av helgen har jag spenderat i replokalen och på en obligatorisk släktmiddag med kusiner från Norrland, så det har varit lite att dona med. Men nu är jag tillbaka på banan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0