Bästa bloggarna just nu


Emsedge är en av Elin Klings assistenter och det är inte svårt att förstå varför. Jag gillar detta!

Karlascloset är en nyfunnen blogg med inspiration på hög nivå! Hon bjuder också på proffsiga bilder och otippade outfits.

Filippa pluggar i New York och även hon bjuder på inspiration genom foton. Hon har en massa stiliga vänner som då och då dyker upp i bloggen också.

Colorelle Det bästa hos denna tjej är Dagens outfit. Så ska det göras!

Sanna Lyxigt och inspirerande.

StyleByKling Jag säger bara en sak: Det finns en anledning till varför den här damen är Sveriges största modebloggerska...

I den lokala bloggosfären gillar jag Sofia Flodbrants blogg bäst. Dels för att hon är grymt stylish, dels för att hon skriver bra.




Kommentarer
Postat av: Sofia Flobrant

Tack för länken. Har lagt upp bloggtips på min sida nu. Du har en länk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0