Torsdag och lite Sonia Rykiel

Kvällens humör: trött efter 13 timmar i studion i Kristianopel. Har lagt och klippt sång hela dagen och vid 7-snåret började jag känna mig schleten i halsen, så då fick det vara för idag. Då försökte vi rigga upp för percussion, men det ville sig inte så vi åkte hem.

Mina inlägg om mode har kommit av sig lite och det tycker jag är lite trist. Men jag skyller på julstress och studioinspelning, men när denna veckan är slut är det värsta över som tur är. Ikväll tänkte jag iallafall bjuda på lite Sonia Rykiel, H&M´s senaste underklädes-samarbete. Och jag måste erkänna att jag inte är så förtjust i de klassiska Rykiel-ränderna, mina favoriter blir istället de rejäla retrodoftande sakerna i gammelrosa. Trosor med hög midja och BH:ar med breda axelband. Jag tänker på kurvor och Marilyn Monroe när jag ser dem :) Hade jag haft päronkropp och en rejäl C-kupa hade jag slagit till direkt! Undrar om det finns något kvar i Kalmar?

Kan ju passa på att tipsa om att H&M har börjat rea ut en massa av vinterns kläder på nätet, bland annat en grym skinnjacka med nitar från Divided Exclusive, en blå paljettkavaj och lite snygga pälsar. Tipsigt värre!




Bilder från H&M, publiceras med tillstånd av hm.com.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Mina favoriter också! Och de i svart spets :-)

2009-12-11 @ 17:09:46
URL: http://hannakallstrom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0