Studiosång och julbord

Yes, det är så jag spenderar denna veckan. Idag håller vi på med låten "Face it", men nu har vi tagit paus för att käka lite. I morse var Staffan Stavert och Magnus Lang här, de håller på i studion på Stage och spelar in Magnus Langs nya platta. Staffan är ju en utav Sveriges skickligaste pianister/arrangörer, han har jobbat med en rad kända artister och varit kapellmästare i alla möjliga sammanhang. Så jag kan ju säga att det kändes lite konstigt att hälsa på honom när han precis kommit ut från duschen och stod i kalsongerna...

Ikväll åker jag, Ola och Albin till Emmaboda för julbord nummer 2 denna veckan. Vi började redan igår och ikväll är det dags igen. Det kommer spruta köttbullar och röbetssallad ur öronen på mig och jag kommer vara trött på julmat  lagom till julafton...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0