Fredag i studion

Nu sitter jag i studion i Kristianopel och försöker få gång Chick Jaylors nya blogg. Linus och Adam lägger gitarr på en av de nya låtarna. Chick Jaylors kommer vara i Knopel hela veckan ut och sen fram till torsdag nästa vecka.
Jag är trött som en get, igår var jag på Kalmar teater med ett gäng Stage4you-elever och det var ett härj... skulle byta från långklänning och 1700-talssminkning i kritvitt till normala kläder och smink på 3 minuter. Kläderna gick ju fort, men sminket satt stenhårt. Som en smörig sörja, så jag fick helt enkelt göra en grej av det. Stylingtjejerna fick hänga med in på scenen och pudra under tiden jag presenterade nästa låt...
Om en timme blir vi hemskjutsade, då ska jag hem och packa kläder och fixa kvällens set list. Vi ska nämligen spela vilda covers med Roobits i Kalmar ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0