Friday



Nick.


Jonas och Calle.

Såhär såg det ut i fredags när vi var i Kalmar och spelade med coverbandet The Roobits. Det var en fin kväll. Vi tvingade på Jonas mina 70-talsjeans i storlek 34 och sen målade jag peacemärke med svart kajalpenna på bröstet. Han skulle köra en låt ur Hair, så då var det lika bra att gå all in! Men nu blir det att ladda om, ikväll ska jag spela julmusikalen Kärlekens väg (finns biljetter kvar om någon är sugen!) på Stage och nu klockan halv 2 är det rep med Tributekören inför Julstämningen nästa söndag.

Kollade på Idol nu på på förmiddagen btw och jag kan bara säga en sak: vinner inte Erik kommer jag äta upp min mössa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0