15 dec

Nedräkningen är i full gång, snart är det jul! Och jag måste säga att veckan innan jul i år är den lugnaste jag haft någonsin, nästan så jag blir lite orolig. Första halvan av december har ju rullat på, men söndagens konsert i Kalmarsalen blev mitt avstamp för julstressen. nu är det liksom lugnt. Se hur länge det håller i sig, snart börjar jag klättra på väggarna...

Idag har jag iallafall varit inne i Kalmar hela dagen och köpt julklappar. Lyckades inte hinna med att fixa alla, men det värsta jobbet är ju gjort. Problemet med mig är att jag bara hittar saker som jag vill köpa till mig själv... så jag kom hem med 2 kavajer och ett par leggings. Skäms nästa för att erkänna det... Var nära att köpa två skitsnygga ringar också, men jag lyckades hejda mig som tur var. Jag kom också hem med en ny sminkväska och det skäms jag inte alls för, tvärtom! En gammal H&M-påse är ingen hit att förvara sminket i har jag märkt... fy skäms på mig!



Sminkförvaring före och efter.

Pratade med Sofia Flobrant när jag var inne på Carlings också, hon behövde hjälp med lite masker till sin modevisning som äger rum på säsongsavslutningen av VOLYM. Hade jag varit ett år eller två äldre hade jag åkt dit utan tvekan. För mer info, kika HÄR!

Kommentarer
Postat av: Sofia Flobrant

Tack för hjälpen. Fick till slut tag i några masker på Länsmuseet.



Svar: Bra val! Gillar orkesterkavajen skarpt. Disco/rockstilen funkar också!



Pluggar du inte då. Giltigt HIK-leg funkar för att komma in på Volym.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0